Meer resultaten
Geavanceerde procesautomatisering met Intelligent Document Processing, Process Automation, Robotic Process Automation en Content Services, waardoor geautomatiseerde processen verder verbeterd worden met Artificial Intelligence.
Hyperautomation is een gestructureerde aanpak om informatiegedreven processen in een organisatie maximaal te automatiseren. Door geavanceerde technologieën te combineren met Artificial Intelligence (AI), wordt het laatste restje menselijke tussenkomst geautomatiseerd.
AI versnelt niet alleen de uitvoering van taken, maar gaat nog een stap verder door te leren van gegevens en zichzelf voortdurend te verbeteren. Hierdoor krijgen organisaties de mogelijkheid om flexibeler te reageren op veranderingen, kosten te besparen en de algehele efficiëntie te verhogen.
Het is daarmee een innovatieve oplossing die niet alleen operationele processen optimaliseert, maar ook zorgt voor een toekomstbestendige en vooral kosteneffectieve organisatie. Docspro brengt de verschillende processen in kaart en combineert deze met bijbehorende platformen om zo tot een soepele workflow te komen, wat resulteert in een complete, moderne digitale infrastructuur.
Concreet kunnen er in het gehele informatieproces automatisch beslissingen worden genomen, in plaats van dat een mens dat moet doen. Bedrijfsprocessen die continu lopen, maar waar Docspro met behulp van hyperautomation en historische data de efficiëntie van verhoogt.
Wanneer werknemers repetitieve en handmatige taken verrichten, zoals het invullen van formulieren of het overtikken van gegevens tussen twee verschillende applicaties, wordt er waardevolle tijd verspild. Robotic Process Automation (RPA) is een technologie waarbij software robots worden gebruikt om precies die taken in bedrijfsprocessen te automatiseren.
Deze robots simuleren menselijke interacties met digitale systemen. Op die manier versnellen ze handmatige taken. In feite imiteert deze software het menselijk handelen. Het automatiseren van repetitieve taken en processen verhoogt de efficiëntie en, niet onbelangrijk, vermindert de kans op menselijke fouten.
Softwarerobots werken op turbo-snelheid
Verzekeraars, gemeenten en andere grote organisaties krijgen dagelijks duizenden (vormen van) documenten binnen, denk bijvoorbeeld aan (fysieke) post, e-mails en verstuurde verzoeken vanuit webportalen of chatbots. Intelligent Document Processing (IDP) is een geavanceerde technologie die AI en Machine Learning inzet om documenten automatisch te verwerken en te begrijpen. IDP-systemen herkennen diverse documenttypes, zoals facturen, contracten en ontvangstbewijzen. Ze extraheren nauwkeurig informatie en voeren deze automatisch in de juiste systemen in.
IDP is een integraal onderdeel van hyperautomation, omdat het helpt bij het automatiseren van processen die afhankelijk zijn van het verwerken van grote hoeveelheden (soms zeer ongestructureerde) documenten.
Effectieve documentverwerking in de cloud
Van inkooporders en facturen tot contracten, en HR-gerelateerde zaken als loonstroken en dergelijke: met een Content Services platform is er een centrale plek om informatie op te slaan en in te werken. Een plek waar iedereen, binnen zijn of haar gebruikersrol, altijd en overal toegang tot kan hebben. Docspro koppelt daarbij specifieke metadata aan documenten, waardoor deze slim terug te vinden zijn. Hierdoor ontstaat een overzichtelijke vorm van documentopslag, georganiseerd in categorieën, boordevol waardevolle bedrijfsinformatie.
Machine learning modellen kunnen die bedrijfsinformatie gebruiken voor het metadateren van nieuwe documenten. Documenten worden automatisch op de juiste plek in het archief opgeslagen, zonder dat daar menselijk handelen voor nodig is.
Op weg naar volledig digitale dienstverlening
Voor langlopende bedrijfsprocessen is procesoptimalisatie essentieel om overzicht te behouden. Process Automation biedt de mogelijkheid om bedrijfsprocessen end-to-end niet alleen volledig te automatiseren en te digitaliseren, maar vooral te transformeren naar de meest efficiënte vorm.
Binnen verschillende sectoren, zoals gezondheidszorg, sociale diensten, juridische zaken en bedrijfsmanagement, wordt daarbij innovatieve casemanagement gebruikt voor het behandelen van (soms) individuele gevallen. Het doel is om de efficiëntie te verbeteren, de communicatie te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat alle relevante informatie op het goede moment aanwezig is, zodat kenniswerkers de juiste keuzes kunnen maken.
Intelligent automation
Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Jac Willems
Sligro Food Group
Rajesh Kisoenpersad
KLM