Meer resultaten
Klanttevredenheid staat bij Docspro hoog in het vaandel en wij willen beter en meer contact met onze klanten. Een van de manieren hoe we dit willen doen is het introduceren van een nieuwe support tool genaamd Freshdesk. Freshdesk heeft een modern en fris uiterlijk en is intuïtief en gebruiksvriendelijk voor onze klanten en onze supportmedewerkers.
Voortaan kunt u al uw supportmeldingen via Freshdesk doen. Het aanmaken van een supportticket is namelijk nog eenvoudiger geworden. Bovendien geeft Freshdesk op elk moment een overzicht van alle tickets en de status ervan. Het is dus niet langer nodig een e-mail te sturen of te bellen om de stand van zaken te weten te komen.
Elke dag weer doet onze supportafdeling haar uiterste best om onze klanten naar alle tevredenheid te bedienen. We hechten dan ook veel waarde aan de mening van onze klanten. Wat doen we goed? Wat kan beter? In de nieuwe support tool van Docspro kunt u na het afsluiten van elke ticket een review achterlaten. Zo hebben wij een actueel beeld van de klanttevredenheid en zijn wij nog beter in staat om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.
“Ik heb er vertrouwen in dat met het gebruik van Freshdesk onze supportmedewerkers nog beter in staat zijn om klanten te helpen met het oplossen van verstoringen om de continuïteit van hun oplossingen te waarborgen” aldus Barbara Blokpoel, Service Delivery Manager bij Docspro.
Onze supportmedewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en incidenten op te lossen.
Heeft u nog geen service en supportovereenkomst of een Service Level Agreement (SLA) met Docspro? Heeft u een technische vraag over uw omgeving? Of wilt u meer weten over de functionele mogelijkheden van uw Kofax, OnBase of Therefore oplossing? Vul onderstaand formulier in en één van onze collega’s neemt contact met u op.