Meer resultaten
Kofax, een toonaangevende leverancier van Intelligent Automation software om business processen van A-Z digitaal te transformeren, heeft recentelijk de acquisitie van Nuance Document Imaging (NDI) aangekondigd. NDI is onderdeel van Nuance Communications, Inc.
NDI levert software waarmee organisaties informatie-intensieve processen kunnen optimaliseren die arbeidsintensief, duur en foutgevoelig zijn. Met behulp van de NDI software kunnen deze processen verregaand geautomatiseerd worden en is de kans op fouten minimaal. Het product van NDI helpt organisaties om te voldoen aan de regels op het gebied van veiligheid, terwijl medewerkers complete controle hebben over de documenten en informatie die zij dagelijks beheren en verwerken.
Nuance’s cross-platform zorgt ervoor dat er een naadloze aansluiting is tussen multifunctional printers, normale printers, desktops en mobiele apparaten. De oplossing van Nuance levert een consistente, eenvoudige en intuïtieve gebruikservaring voor efficiëntere en natuurlijke interactie met technologie die gebruikt wordt bij het creëren, opslaan, printen en beheren van documenten.
“Door de acquisitie van Nuance Document Imaging kan Kofax de klantwaarde van haar oplossingen verhogen door het toevoegen van nieuwe technologie, inclusief cloud toepassingen,” zegt Reynolds C. Bish, CEO van Kofax. “Daarnaast zijn wij nu in staat om de beste Capture en Print management mogelijkheden die er zijn te combineren in één product portfolio.”
NDI is een wereldmarktleider in de apparaat- en printmanagement. Meer dan 6 miljoen kenniswerkers maken gebruik van NDI’s capture en workflow oplossingen. Het bedrijf heeft meer dan 100.000 actieve licenties draaien van zijn print management oplossingen. Door de overname van NDI is Kofax wereldwijd marktleider geworden in Capture en Print management.
“De uitgebreide oplossing van Nuance stelt organisaties in staat om de hele document life cycle te stroomlijnen van binnenkomst tot aan de archivering,” zegt Al Monserrat, EVP & General Manager van de Imaging Division bij Nuance Communicatie. “Met Kofax zullen onze klanten profiteren van de extra en uitgebreide mogelijkheden van het Intelligent Automation platform van Kofax.”
Verwacht wordt dat de transactie tegen het einde van het eerste kwartaal in 2019 is afgerond.
Wenst u meer informatie over dit bericht of wilt u weten wat Kofax voor uw organisatie kan betekenen, laat dan uw gegevens door onderstaand formulier in te vullen. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook direct bellen via +31 (0)172 419 334.