Nieuws

Gemeente Uden en Landerd kiezen voor Docspro

Docspro helpt om verschillende documentstromen samen te voegen en efficiënter te laten verwerken

Met ingang van 1 januari 2022 gaan de gemeente Uden en Landerd fuseren en wordt de nieuwe gemeente Maashorst gevormd. Elke gemeente heeft haar eigen werkwijze om documenten te verwerken. Aangezien de gemeentes gaan fuseren wordt ook de verwerking van documentstromen samengevoegd.

Wilt u op de hoogte blijven van de trends en ontwikkelingen? Volg ons dan via LinkedIn of nieuwsbrief.
LinkedIn Nieuwsbrief

Gemeente Maashorst wil daarom dat de documentstromen op een identieke manier worden verwerkt. Hiervoor heeft de gemeente Docspro ingeschakeld om met behulp van passende begeleiding en advies de volgende werkzaamheden uit te voeren:

  • De bestaande documentstromen in kaart te brengen;
  • Een inventarisatie van de bestaande systemen te maken;
  • Adviseren hoe de verwerking van documentstromen in de nieuwe situatie zo efficiënt mogelijk ingericht kan worden.

Het belangrijkste doel wat gemeente Maashorst hiermee wil bereiken is om de documenten nog efficiënter te laten verwerken.

Over advies en begeleiding

Onze business consultants zijn gespecialiseerd in het inventariseren van de processen en (digitale) data- en documentstromen daarbinnen. En deze te koppelen aan de juiste oplossing voor uw situatie.

Over Docspro, a Canon Company

Docspro, een dochterbedrijf van Canon, is bijna 25 jaar een toonaangevende leverancier van software en diensten en is erkend specialist op het gebied van digitaliseren, automatiseren en robotiseren. Met technisch hoogwaardige oplossingen ondersteunt Docspro meer dan 500+ organisaties in Nederland en België. Organisaties hebben met de oplossingen van Docspro meer grip gekregen op de informatiestromen, processen verregaand geoptimaliseerd en zijn efficiënter gaan werken, met als resultaat: een hogere mate van flexibiliteit, een verbeterde klanttevredenheid, meer gemotiveerde medewerkers en een hoger bedrijfsrendement! Lees hier meer over Docspro.