Meer resultaten
Heeft u een technische vraag over uw omgeving? Of wilt u meer weten over de functionele mogelijkheden van uw Tungsten Automation, OnBase, I.R.I.S., Therefore, Foxit oplossing? Onze helpdesk medewerkers staan klaar om uw vragen te beantwoorden en incidenten op te lossen.
Docspro heeft sinds 1994 ervaring met het implementeren van Information Management oplossingen en ondersteunt ruim 500+ organisaties in Nederland hierbij.
De kennis en vaardigheden die we tijdens vele honderden projecten hebben opgedaan zijn zorgvuldig vastgelegd en via onze helpdesk ook voor u beschikbaar.
Om te voorkomen dat binnen uw organisatie bedrijfskritische processen rondom het scannen en digitaal verwerken van documenten stil komen te liggen, bieden wij onze klanten graag de beste support.
De helpdesk engineers van Docspro kunnen u telefonisch, per e-mail of via een remote desktopverbinding assisteren bij het inventariseren, beantwoorden en/of verhelpen van uw vragen of issues. Tijdens werkdagen is onze helpdesk van 08.00 tot 17.30 uur bereikbaar en kunnen wij uw vraag direct in behandeling nemen.
Wilt u een incident aanmelden of een vraag stellen, ga dan naar onze self-service portal welke via onderstaande knop is te bereiken.
Naar de portal
Vul voor meer informatie over onze Service & Support diensten onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.