Nieuws

Betere klanttevredenheid met mobiel declaratieproces

Betere klanttevredenheid met mobiel declaratieproces

De moderne consument en werknemer wil documenten overal en altijd kunnen delen. Bijvoorbeeld om digitaal te declareren: “Met mijn smartphone maakte ik een foto van mijn declaratie, die ik vervolgens via een appje direct kon indienen bij mijn zorgverzekeraar. De volgende dag stond het bedrag al op mijn rekening, fantastisch toch!”, aldus een tevreden klant van zorgverzekeraar DSW.

Wilt u op de hoogte blijven van de trends en ontwikkelingen? Volg ons dan via LinkedIn of nieuwsbrief.
LinkedIn Nieuwsbrief

Het maken en delen van foto’s met een smartphone en het gebruik van apps is al lang gemeengoed geworden. De meeste organisaties communiceren inmiddels ook al jaren via dit medium met hun eindklanten. Vaak zien we dat de inkomende informatie vanuit bijvoorbeeld apps nog niet geautomatiseerd meegenomen wordt in het gehele declaratieproces. Lees verder en ontdek hoe u met een geïntegreerde Mobile Capture oplossing niet alleen efficiënter kunt werken, maar u ook uw klanttevredenheid aanzienlijk verbetert! De geavanceerde Kofax Mobile Capture app software transformeert elke smartphone en tablet in een geavanceerde scanner. Gebruikers hoeven slechts een foto te maken van een document, nota of declaratie. Dankzij de gepatenteerde beeldoptimalisatietechnologie (Kofax VRS) verandert deze in een geavanceerde scan die, direct én correct, in de achterliggende businessprocessen, systemen of archieven verwerkt wordt. Dat betekent voor uw organisatie: snellere processen, lagere kosten en betere gegevens. En… misschien nog wel het allerbelangrijkste: u verhoogt er uw klanttevredenheid aanzienlijk mee!

De moderne consument

Herkent u deze vragen van uw klanten?

  • Wat is de status van mijn declaraties of lening?
  • Heeft u mijn document ontvangen?
  • Wanneer krijg ik een bevestiging?
  • Wanneer is mijn rekening beschikbaar?

De consument van tegenwoordig wil organisaties gemakkelijk kunnen bereiken. Hij verwacht direct antwoord op vragen en ziet graag dat declaraties binnen de kortst mogelijke termijn worden betaald.

Altijd op schema

Met Kofax Mobile Capture kunnen uw klanten direct starten met het declaratieproces, meteen informatie naar u sturen voor het aangaan van een overeenkomst, per omgaande een ontvangstbevestiging ontvangen… en nog duizend-en-één andere taken. Neem bijvoorbeeld het aanvraagproces voor een lening bij een bank. Wanneer er nog documenten ontbreken zoals een paspoort, loonstrook of arbeidscontract, kan de aanvrager die later toevoegen met Kofax Mobile Capture. Deze documenten worden direct opgenomen in het aanvraagproces, zodat dit proces geen vertraging oploopt door documenten die nog ontbreken.

Digitaal declareren: referentiecase DSW

Een ander voorbeeld: zorgverzekeraar DSW biedt zijn klanten al enkele jaren de mogelijkheid om digitaal te declareren met de Kofax Mobile Capture app. Het aantal gebruikers groeit nog steeds gestaag en de zorgverzekeraar krijgt veel positieve reacties. Bovendien blijft 90% van de mensen die beginnen met de app, deze gebruiken. Gebruikers dienen hun nota sneller in, waardoor DSW deze declaraties ook sneller kan vergoeden. Lees in de referentiecase over DSW het hele verhaal over hoe deze zorgverzekeraar toegevoegde waarde levert aan klanten én organisaties met Kofax Mobile Capture.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de Kofax Mobile Capture oplossing van Docspro? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ons ook bereiken via sales@docspro.nl of bellen met +31 (0) 172 – 419 334.