Meer resultaten
Of het nu gaat om contracten, facturen, arbeidsovereenkomsten of andere processen waarvoor accordering nodig is, met approval management heeft u uw gehele accorderingsproces geautomatiseerd. Zo heeft u altijd inzicht in de status van het accorderingsproces en kunt u deze indien nodig altijd bijsturen.
Approval management is het beheren van workflows en/of bedrijfsprocessen die nodig zijn om een document, bestelling of factuur geauthentiseerd en goedgekeurd te krijgen. Approval management vindt plaats voordat het wordt uitgevoerd of verwerkt door de organisatie of afdeling die ervoor verantwoordelijk is. Hierdoor bent u als organisatie altijd in staat om bij te sturen, veiligheid te garanderen en de benodigde documentatie per project/workflow altijd en overal voor iedereen beschikbaar te hebben.
Voordat er kan worden gestart met de implementatie van een technologische oplossing zoals OnBase of Therefore om approval management binnen uw organisatie of afdeling in te richten starten we met business consultancy. Onze business consultants zijn gespecialiseerd in het inventariseren van de workflows die u in het accorderingsproces wilt opnemen. Onze business consultants gaan met u in gesprek om vooraf met u te bepalen welke doelstellingen u wilt realiseren. Na identificatie van het proces doorloopt u samen met de business consultant de stappen van het Docspro Business Acceleration Model. Om duidelijk te bepalen hoe u met behulp van approval management uw bedrijfsprocessen verder kunt optimaliseren.
Met approval management heeft u altijd en overal inzicht in uw accorderingsproces. Wilt u hier meer over weten? Vul onderstaand formulier in en Lucas of één van de andere salescollega's neemt contact met u op.
Tijdsverspilling
Doordat in het handmatige proces sommige documenten met meerdere goedkeuringen, één voor één naar de verantwoordelijke partijen moet worden verspreid. Zorgt dit ervoor dat het lang duurt voordat het proces kan starten.
Weinig flexibiliteit
Zonder approval management beschikt u niet over de mogelijkheid om altijd en overal te accorderen. Zo is het lastig om met meerdere mensen op verschillende locaties of vanuit huis samen te werken.
Informatie kwijtraken
Zonder een goed accorderingsproces kan een deel van de informatie met betrekking tot het proces verloren gaan. Hierdoor kunnen beslissingen niet op basis van alle beschikbare informatie worden gemaakt en kan dit een negatieve impact hebben op de organisatie.